Nonnii moikka kaikille! Vihdoin ja viimein sain aikaseks kirjoittaa tätä mun blogia eihä viime postauksesta olekkaan kuin joku 3 viikko. Tän 3 viikon aikana on ollu ihan hullusti kaikkea etten ois millään ehtinytkään. Koulussa ollaan tehty näyttötyötä ja harkoissa on pitäny olla treenaamassa kisoja varten jotka oli eilen ja ne meni tooosi hyvin tultiin 4. sijalle!
Oon myös yrittäny väsätä vaihto hakupakettia joka on yli 2 viikkoa myöhässä, mutta ei ois mulla edes ollut mitään kiirettä tehdä sitä. MUTTA NYT SE ON VIHDOIN VALMIS! Huomenna vaan postiin täytyy viedä se jaall my stress will be gone!On kyllä ollu jos jonkinmoista säätöä sen teko vaiheessa! Tuossa lopuksi kuva ja meidän kisaohjelma!