Elikkäs halusin kirjottaa tänne nyt tilanne katsauksen ennen kun lähtö häämöttää. Eli 23 päivän päästä lähden Yokohamaan Japaniin 10 kk vaihtoon.
Isäntäperheeseeni kuuluu äiti, isä, 8-v pikkusisko ja 27-v isosisko (joka asuu Osakassa oman perheensä kanssa).
Mun koulu sijaitsee Sagamiharassa ja mulla on kouluun n. 50 minuutin matka. Koulu on nimeltään Kanagawa Sogo Sangyo high school ja oppilaita koulussa on n. 700 ja koulussa EI käytetä koulupukuja :( Oon ehkä lievästi pettyny, koska ootin saavani käyttää koulupukua but no can do. Mutta muuten tykästyin kouluun, koska se on tosi moderni ja hieno varsinki sisältä päin! Koulu muutenkin vaikuttaa sellaselta rennolta ja aika kansainväliseltä, mutta en oo iha varma sen näkee sitten (:
Löysin googlesta pari kuvaa koulun sisältä! Hieno on!
Tänään lähden aamulla Helsinkiin hakemaan viisumia Japanin Suurlähetystöstä. Herätys ois 5.45 ja kello on nyt 2.33 hups...
Mutta nyt nukkumaan yöt!

