keskiviikko 11. syyskuuta 2013

Terve pitkästä aikaa!

Täällä menee hyvin. Oon alottanut koulun jo ja saanu kavereita jee :D Meillä on ekat 3 viikkoa koulussa vaan pelkkää japanin opiskelua 3 tuntia päivässä joten on ollut aika lepposta. Mun lisäks meijän koulussa on 4 muuta vaihto-oppilasta 2 poikaa Saksasta, tytto Kanadasta ja poika Australiasta. Ja mun koulu ei oo yhtää tiukka: ei oo koulupukua, saa käyttää meikkiä ja ne ei välitä mitään mun lävistyksistä :D

Isäntäperheen kanssa tullaan hyvin juttuun. Joka sunnuntai me mennään yhessä syomään ulos ja shoppailemaan. Hostäiti ja hostisä on tosi kiireisiä, molemmat käy toissä joten autan kotona parhaani mukaan. Hostsiskon (joka on siis 8-vuotias) kanssa me ollaan usein kahestaan kotona ja katotaan Disney chanelilta Phineas ja Ferbia iha best show ever xDD Hostperhe haluaa koko ajan ostaa mulle jotain vaikka ei todellakaan tarttis :D

Mulla ei oo oikeen vielä iskenyt mitään koti-ikävää, mutta oon ollukki täällä vasta vähän aikaa joten ei ihme. Ihmiset on Japanissa toosi ystävällisiä ja aina auttaa vaikka ois kuinka kiire. En oo kokenut vielä oikeen vielä mitään ärsyttävää täällä joten tällä hetkellä blogissa vaan hehkutan kuinka kivaa mulla on täällä :D

Oon kyllä tosi laiska kirjottaa blogia, koska en jaksa nyt hirveesti yksityiskohtia mun päivistä kertoa mutta lupaan tehdä mun perus viikosta yksityiskohtaisemman postauksen kuhan mun koulu alkaa kunnolla.

Ja tosiaan voin laittaa vasta kuvia sitten kun saan netin toimiin mun omassa koneessa.

Ps. Mun koulussa on liikaa hyvännäkoisiä jätkiä ei mulla muuta xD Peace