sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Kuulumisia ja tahdon uuden tyylin!

Hellouuu ihmiset!
En oo kirjotellu pitkiin pitkiin aikoihin, joten aattelin et nyt ois sopiva hetki sillekkin. Japanin reissun suunnalta ei oo tullut oikein mitään uutta. Oon käyny parissa valmennustilaisuudessa joissa on kerrottu minkälaista siellä vaihdossa olis sitte jne. Ihan hyödyllistä tietoa on tullu ja nyt sitä toivois vielä enemmän ja enemmän että olis jo lähdön aika :D Mutta pitää olla kärsivällinen ;) 

Mutta sitte aattelin hypätä ihan toiseen aiheeseen nimittäin mun tyyliin. Oon jo pitkän ajan ihaillu aasialaisten etenki korealaisten laulajien ja bändien tyylejä!! Esimerkiks G-Dragon, 2ne1, B.A.P jne. Mää tahdon kanssa pukeutua sellasiin hip hop tyylisiin vaatteisiin mut musta tuntuu tai siis mä tiedän että täällä saatanan peräkylässä ei oo mitään ton tyylisiä vaatekauppoja!
  

G-Dragon

                                                              




 2ne1





B.A.P




                                          

En kyllä ees tiiä sopisko tollanen tyyli mulle, mutta mun on ainaki pakko kokeilla! EHDOTTAKAA MULLE JOTAIN HYVIÄ KAUPPOJA/NETTIKAUPPOJA JOISSA MYYTÄIS TON TYYLISIÄ VAATTEITA!!!  

Eli joo ei mulla enäää tän ihmeeempiä ole kerrottava. Toivottavasti saan kohta lisää tietoa vaihto vuodesta niin voin ja jaksan kirjotella enemmän :)