lauantai 13. lokakuuta 2012

Blogin avaus!

Joo eli päätin aloittaa kirjoittamaan blogia! Nyt on sellanen sopiva ja mielenkiintoinen elämän tilanne käynnissä, että jotkut jaksais ees lukea mun blogia. Eli oon menossa vuonna 2013 syksyllä Japaniin vaihtoon vuodeksi! Tää mun blogi perustuu suurimmaksi osaksi mun ajatuksista ja tekemisistä pitkin vuotta ennen vaihtoon lähtöä ja sitten pidän tätä samaa blogia varmaan siellä Japanissa ollessani. Ensimmäinen kunnon blogiteksti tulee varmaan huomenna ja sillon kerron vähän itestäni ja myös enemmän tästä vaihtoon lähtemisestä. Toivottavasti mahdollisimman moni lukee tätä ja lähettelee kommentteja!


Miia kiittää ja kuittaa! (:

3 kommenttia:

  1. oo ai säki lähet vaihtoon!:--) lisää tänne se lukijat palkki nii liityn kyl lukijakss:)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tota laitan sen palkin kuha osaisin :D mutta eiköhän se tästä : DD

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista