sunnuntai 14. lokakuuta 2012

Hewiä

No niin tässä tulis tää mun lupaamani eka kunnon päivitys xD
Elikkäs nimi on Miia ja asun Jyväskylässä. Opiskelen tällä hetkellä audiovisuaalista vietintää ja oon myös lukion puolella eli ihana kaksoistutkinto pitäis suorittaa :D Harrastan cheerleadingia 4-5 kertaa viikossa jeeee! Rankkaa on välillä mutta ei se mittää (: Aikaa ei hirveesti kavereille ole (tai no olis jos en ois nii pirun laiska) joten tietokone on mitä ihanin ystäväni.
Oon aina ollu kiinnostunu kaikesta Japani hömpötyksestä (animet, mangat ymsyms.) mutta en kuitenkaa  oo mikää yyber ihguttaja ;D Totta puhuen vasta viime vuonna ehkä rupesin vähän enemmän seuraamaan näitä. Halusin lähtee vaihtoon just Japaniin siks koska halusin itelleni enemmän haastetta tähän elämään ja pois ehkä tästä tutusta ja turvallisesta. Musta Japanin kulttuuri on tooosi erilainen ku Suomen ja siks myös tosi kiinnostava ja kokemisen arvoinen. Tässä ollaan sellasella '' helvetti kerrahan sitä vaan eletään'' asenteella liikenteessä joten miksipä ei sitä lähtis vuodeks toiselle puolelle maapalloa.
Ilmotin itteni Exploriuksen sellasee haastatteluun jo viime kuussa ja hyvin meni. Sain 2 päivän päästä haastattelusta jo viestiä että hyväksyisivät mut mielellään vaihto-ohjelmaan. Fiilis nous kyllä kattoon siinä vaiheessa. No sitte varasin jo paikan itelleni ja maksoin varausmaksun. Pari päivää sitte tuli postissa mukava kirjekuori jossa oli monenlaista paperia jotka pitäis täyttää + pitäis kirjottaa 2 kirjettä enkuks ja japaniks ja ottaa 10 kuvaa itestäni, perheestäni, kavereista ja harrastuksista. Eli iso urakka ees ja vähä mietityttää tuo japaniks kirjoittaminen ku en todellakaa vielä osaa paljoa mitään, mutta yritys on kova ja kyllä mä selviin (toivottavasti) :D
Tais jäähä tää liian lyhyeks mut ei se mittää kirjottelen myöhemmin lisää kuitenki. Kiitos jo etukäteen jos jaksoitte vaivata aikaanne tän lukemiseen.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti