Tää päivä oli aikas mukava. Olin mun kaverin Maijan luona ja jotain säädettiin ja lagailtiin. Otin myös kuvii jotka sitte laitan kaikkien niitte papereitte ja kirjeiden mukana Exploriukselle ja sieltä sitte sinne Japaniin. Ja nyt edessä kirjeen kirjottaminen japaniksi... Saas nähä mitä siitäki tulee.
Ja tuossa vielä kuvia. En sano viimesestä mitään :D
Hyvät yöt!
eei tässä oli vielä pitkä tukka!! rip :(
VastaaPoista